28/04/2026
Op vrijdag 24 april ging de jaarlijkse personeelsuitstap door.
Vanuit Neerpelt station reisden we met een vijftigtal fanatieke collega's naar Lier. Een hele treinwagon voor ons, opgefleurd met cava, chips en nootjes. En veel decibels.
We doorkruisten het Schapenkoppen-stadje aan de hand van allerlei GPS-instructies op ons GSM -scherm. Elk parkje en elk kerkje hebben we doorsnuffeld. Het was soms echt moeilijk zoeken naar de juiste antwoorden. Soms vergezocht, soms heel vindingrijk. Bij een toevallige ontmoeting tussen verschillende teams werd de onderlinge strijd alleen maar heviger. Punten pakken! Of gokken en veel verliezen. Maar vooral niet laten merken dat je gevonden hebt waar iedereen naar op zoek is.
Bij deze feliciteren we team Vliegden Noord nog eens extra met hun gewonnen wisselbeker. Al is het maar omdat Vliegden Oost dat zo graag hoort.
Na het stadsspel palmden we de Lierse terrassen volledig in. Tijd voor cocktails en biertjes in de zon. Daarna trok dit Klimroos-leger verder door de straten tot aan een prima Italiaans restaurantje. Lekker gegeten daar. En opnieuw veel decibels.
Het hielp natuurlijk dat het weer echt wel meezat, maar de ware sfeer werd toch wel gemaakt door onze vurige Klimroossoldaten zelf.
Een oprechte dankjewel aan de personeelskring en aan alle deelnemers voor deze geslaagde uitstap! Een fijn dagje!