17/02/2026
Dit weekend was het dubbel feest bij de Chiro, want het was carnaval én sportdag samen! 🎉⚽
Iedereen had leuke kostuums aan en we zagen heel veel blije gezichten. 😄
Daarnaast zijn we weer lekker sportief bezig geweest met toffe spelletjes en uitdagingen. Veel gelachen, goed gezweet en vooral samen genoten. 💪
Kortom: nog eens een super geslaagde Chiro-namiddag
Vergeet niet dat het deze week geen chiro is want de leiding gaat op teambuildings activiteit. De week nadien staat de leiding weer helemaal paraat voor een geweldige chiro namiddag.