02/06/2026
Inge,
Meer dan 30 jaar Mozaïek, waarvan bijna 7 jaar op Woning 6. Een indrukwekkend parcours.
Jij weet meer dan alle begeleiders samen. Je kent iedereen, met zijn goede én minder goede kantjes. De ideale influencer avant la lettre. Met veel zorg en toewijding heb je onze woning mee gedragen en onderhouden. Bovenal heb je altijd een groot hart gehad voor onze bewoners.
Degene die na jou komt, zal grote schoenen te vullen hebben. Al moet ik toegeven dat ik in het begin wel even moest wennen aan je vele post-its. Intussen kunnen we ons Woning 6 bijna niet meer voorstellen zonder.
Bedankt voor de mooie jaren, voor je inzet en je gedrevenheid. Zowel bij kleine als grotere pijntjes stond je altijd klaar om te helpen. Op jou konden we rekenen.
Het is oké nu, Inge. Je mag het wat rustiger aan doen. Maar kom zeker af en toe nog eens langs voor een koffietje of een aperitiefke. We zullen je missen.
Geniet van je pensioen en alles wat nog komt. Dat heb je meer dan verdiend!
Dankjewel, Inge,