03/04/2026
Beste ouders, leden en sympathisanten
Op zaterdag 18 april 2026 organiseren de Jonghernieuwers van KSA Frassati Nieuwkerken opnieuw een KUBBTOERNOOI! 🌻
Verwacht je aan een gezellige namiddag op De Schakel, met drankjes, hapjes en veel sfeer! 🎵🍟🍻
Of je nu komt om te kubben of gewoon om te genieten van de anderen die spelen: iedereen is welkom😋
Vanaf 13u openen de deuren en vanaf 14u gaat het toernooi van start. Rond 19u voorzien we een prijsuitreiking, die gevolgd wordt door een baravond met kampvuur. 🔥🍷
Klinkt goed, toch??
Een team bestaat uit 4 (of minder) personen 👭👬 en betaalt 20 euro inschrijvingskost. Inschrijven kan via de link (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTn03PR6tCr5bNUBQKO2kiI6nj2lzoFjJMxIF-Pgc7CuOujg/viewform) tot 15 april!
Wij kijken er alvast naar uit en hopen jullie daar allen te mogen zien! 🌞🌞🌞
Hopelijk tot dan! 💙🧡