24/05/2026
In oktober mochten we zo’n 40 senioren verwelkomen in het buurthuis van Kozen tijdens een infonamiddag van OKRA. Daarbij peilden we naar de interesse in activiteiten voor onze doelgroep.
Net zoals in andere gemeenten merken we dat er steeds meer vraag is naar thematische activiteiten, zoals samen fietsen, wandelen, danslessen volgen, padellen …
Een tiental aanwezigen gaf aan het jammer te vinden dat er in Nieuwerkerken geen mogelijkheid meer is om petanque te spelen. Daarom willen we graag jullie mening horen:
👉 Zou jij regelmatig willen komen petanque spelen wanneer het weer dit toelaat?
JA... zet JA in de opmerkingen of plaats een DUIM !