02/05/2026
Onze eerste tweedaagse in het weekend van 25/26 april 2026 naar Den Haag was meteen een schot in de roos! Met stralend zonnig weer hebben we volop genoten van cultuur en gezelligheid. Op het programma stonden onder andere het Mauritshuis, Escher in het Paleis, het Kunstmuseum en een boeiende stadswandeling. Als kers op de taart sloten we af met een boottocht rond Den Haag.
Ook culinair kwamen we niets tekort: van een typisch Hollandse lunch tot Italiaans genieten en heerlijke poffertjes.
Iedereen keerde tevreden huiswaarts en we kijken nu al uit naar een volgende tweedaagse!
๐ Maar eerst blijven we nog dicht bij huis. Midden in de zomervakantie staat een gegidst bezoek aan het LoS (sierteeltmuseum) op het programma, gevolgd door een gezellige gezamenlijke picknick. In de namiddag krijgen we bovendien de kans om een privรฉkunstcollectie te bewonderen.
๐ถโโ๏ธ๐ถ Wil jij er ook bij zijn?
๐ดโโ๏ธ ๐ Kom gerust met de fiets of met de wagen
๐
Zondag 9 augustus 2026 om 10 u
๐ Parking Bibliotheek Reinaert, Koning Boudewijnlaan ยง, Lochristi
of ter plaatse LoS, Zaffelare-dorp 83, Lochristi
Meer info en inschrijving
https://lochristi.cultuursmakers.be/activiteiten/detail/2935/bezoek-aan-het-los-en-een-prive-kunstcollectie-in-zaffelare