28/05/2026
Nu maandag (1 juni) gaan we voor de eerste keer dit seizoen huiszwaluwen tellen.
Ze zijn al een tijdje aangekomen en zijn druk bezig jongen aan 't grootbrengen. Die tafereeltjes zullen we zeker te zien krijgen.
We spreken af om 20.00u op het gemeenteplein, aan de zijkant van de kerk.
Als je een verrekijker hebt, breng die zeker mee.
ps. de volgende tellingen om : 22 juni, 13 juli, 3 augustus en 24 augustus