27/04/2026
Wij blikken alweer terug op een geslaagde editie van onze rommelmarkt 🌤
Onder een stralend zonnetje verzamelden 90 standhouders zich in de Oxdonkstraat 🕰
Er werd gesmuld van de heerlijke koffiekoeken en hamburgers, en er werd volop geklinkt met verfrissende drankjes 🥐🍔🍻
Dankjewel aan alle standhouders en bezoekers voor jullie enthousiasme! ❤
Wij richten nu al onze blik op de volgende activiteit: het koffiemoment op 12 juni, aan speelplein 't Saske ☕
Tot dan! 👋