04/04/2026
💚Warme oproep💚
💚 Geen vereniging zonder vrijwilligers… en hoe meer zielen, hoe meer vreugd! 💚
Als Gezinsbond streven we naar leuke en betaalbare activiteiten voor iedereen. En daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken!🙌
Wat houdt dat in, bestuurslid worden?
We organiseren zo’n 6 activiteiten per jaar. Daarvoor komen we af en toe samen om alles voor te bereiden. Tijdens de activiteiten zelf bekijken we samen wie wat doet, altijd rekening houdend met wat jij graag doet.
👉 Geen “moeten”, wél goesting 💚
👉 Geen slaaf van het werk, wél mee genieten 💚
👉 Geen vaste verplichte rol, wél inspraak 💚
Het grote voordeel?
Jij helpt mee bepalen wat we organiseren, hoe we het aanpakken en welke nieuwe ideeën we tot leven brengen. Jouw stempel telt écht.
Dus heb je zin om mee te bouwen aan de gezellige, bruisende dorpssfeer?
Laat van je horen, we verwelkomen je met open armen! 🤗
Je mag een mailtje sturen naar [email protected] maar je mag natuurlijk iemand van onze bestuursleden aanspreken, we vertellen je héél graag meer erover.
Groetjes,
Ria, Joost, Inge, Karel en Leen