15/06/2026
✨Fantastisch nieuws vanuit Sint-Truiden✨
In Sint-Truiden geeft het gemeentebestuur een mooi signaal: begeleid werkers ontvangen er een maandelijkse inclusiepremie.
Omdat ook zij vinden, net als wij, dat mensen die zich inzetten en bijdragen aan de maatschappij, erkenning en waardering verdienen. 💪🤝
Deze premie is meer dan een financieel duwtje in de rug. Het is een teken van respect en waardering voor engagement, talent en doorzettingsvermogen.
👏 Dankjewel Sint-Truiden voor dit sterke voorbeeld.
🙏 Hopelijk volgen nog veel andere gemeenten dit initiatief, want meewerken aan de samenleving mag gezien én beloond worden!
De stad Sint-Truiden gaat inwoners met een beperking die werken, een inclusiepremie van 35 euro per maand geven. De premie is bedoeld voor volwassenen die geen loon krijgen, maar wel onder begeleiding werken.