08/05/2026
๐ฑ ๐๐๐ฒ๐๐๐ฒ๐๐ฎ๐๐ผ๐ป: ๐๐ฒ๐ด ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐๐ฒ๐น ๐๐ฒ๐ด๐ฒ๐ป ๐ท๐ผ๐๐ ๐๐๐ฟ๐ฎ๐ธ๐ธ๐ฒ ๐ด๐ฟ๐ฎ๐๐บ๐ฎ๐ ๐ฑ
Afgelopen vrijdag gaven we samen met Dieter Coppens in Harelbeke de aftrap van de -campagne.
De boodschap van de campagne is duidelijk: laat het gras (en de bloemen, bomen en struiken) maar groeien! Dieter Coppens zet ook dit jaar zijn schouders mee onder de campagne en legt jou in volgend filmpje uit waarom we vaarwel moeten zeggen tegen onze strakke gazon:
๐ฆ www.youtube.com/watch?v=Fo3YJ_MPkv4&list=PLN6Py97OcNGBLBEZrQbEAhQkXhmcPMwIr&index=1.
Doe jij ook dit jaar mee?
๐ www.byebyegazon.be
๐ธ ยฉ Tony Bouttelgier