09/04/2026
Vandaag uitzonderlijk werking op donderdag! Deze middag gaan we tussen 14u en 16u voetballen met onze vrienden van Aventurijn. ⚽️
We spreken om 13u45 af in 't Fabriekske, na het voetbal blijft het skatepark nog een uurtje open :)
Vergeet zeker geen sportschoenen te dragen met een witte zool, zo maken we geen plekken in de sporthal!
Wie zien we daar?👀
Groetjes Team Loods21