25/08/2025
Liefste ouders, leden, sympathisanten en andere geïnteresseerden,
Zaterdag 20 september is het zover, dan is het tijd voor een nieuw KSA-jaar! 🥳
Om 13u verwachten we iedereen op ons lokaal (Patijntjestraat 29, 9000 Gent). Dan spelen we zoals elk jaar het grote “wie-wordt-mijn-leiding-spel”. Op deze manier leren onze leden hun nieuwe leiding voor het komende jaar kennen! Spannend!!! 🤭
Neem gerust enkele vriendinnetjes mee die twijfelen of het gewoon eens willen uitproberen 😉. Wie weet schuilt in één van hen ook wel een echt KSA’ster?! 💪
Vanaf 16u is iedereen dan welkom op ons lokaal voor een hapje en een drankje. Mama’s, papa’s, oma’s, opa’s, beste vrienden, … iedereen is welkom!
Om 16u30 kunnen jullie ook genieten van een diashow met verschillende foto’s van ons groot kamp! 📸
Inschrijven kan via je account op ravot, inloggen kan via deze link: https://ravot.ksa.be/nl/auto
Hopelijk tot dan!
Groetjes en knuffels van de leiding 💙❤️