10/06/2026
We zijn ondertussen al een aantal keer gaan zwemmen naar Merelbeke in een klein groepje. We vonden het altijd heel plezant! π¦πββοΈ
Alsook hebben we het zwembad in de Karrekol opgezet waar we al heerlijk van genoten hebben tijdens het warme weer! π