11/05/2026
Op zaterdag 16 mei komen we nog een laatste keer samen voor het zomerkamp!
De leden worden zoals gewoonlijk om 14.00 uur op de pleinen verwacht en beleven samen met hun ban nog een leuke namiddag tot 17.00 uur. Vanaf dan blikken we terug op het afgelopen jaar met een lekkere braadworst en een drankje.
Na het slotfeest speelt de jongensleiding een voetbalmatch tegen de oud-leiding. Indien er ouders willen meespelen, laat het gerust weten aan leider Nils. Wie neemt dit jaar de overwinning mee naar huis?
Hopelijk tot zaterdag!