05/05/2025
Traditiegewijs trok een deel van de gewestleiding het voorbije weekend opnieuw naar de Ardennen voor heel wat leuke teambuildings. 💪🍹Dit jaar gingen we naar het gezellige dorpje Bouillon
En terwijl we nog nagenieten, kijken we ook al uit naar volgende week: het galabal! Dé feestelijke afsluiter van ons gewestjaar. Tot dan?🤩