18/05/2026
Beste leden en ouders,
Met veel enthousiasme willen wij jullie informeren over een belangrijke verandering binnen onze Chirowerking.
Vanaf het nieuwe werkjaar 2026–2027 zal Chiro Tijl verhuizen naar een nieuwe locatie. We keren namelijk terug naar de lokalen van de voormalige broederschool in de Kaaistraat — de plek waar onze Chiro bijna 70 jaar geleden ontstaan is. Momenteel worden deze lokalen gebruikt door ’t Filoetje, dat op zijn b***t zal verhuizen naar de nieuwe infrastructuur in de Prinsendreef.
Voor ons voelt deze verhuis als een bijzondere stap: een terugkeer naar onze roots, met tegelijk nieuwe mogelijkheden voor de toekomst. We kijken er enorm naar uit om samen met de leden opnieuw leven te brengen in deze historische plek. De lokalen bieden heel wat mogelijkheden en liggen op wandelafstand van zowel de Waterbek als het Volkspark.
De verdere praktische afspraken (zoals bereikbaarheid, enz.) zullen we tijdig met jullie delen.
Hebben jullie ondertussen vragen, aarzel dan zeker niet om ons te
contacteren (ouderraad: [email protected], leiding: [email protected])
Wij zien er naar uit om iedereen volgend werkjaar talrijk te mogen
verwelkomen op onze nieuwe – en tegelijk vertrouwde – locatie!
Met vriendelijke groeten,
De leiding en ouderraad van Chiro Tijl