31/03/2026
Beste,
Wij verwelkomen jullie graag op onze volgende koffieklets op maandag 4 mei 2026 op De Schroef. We starten om 12.30 uur met iets lekkers.
Samen smullen, een babbeltje slaan, lachen en plezier maken, een spelletje spelen, verhalen vertellen, elkaar opnieuw zien, ….
Een leuke middag om te genieten …. Later aansluiten kan ook altijd natuurlijk.
Eet jij ook graag mee, laat het ons dan even weten per mail ( [email protected]) of via whatsapp/berichtje 0477 84 50 60.
Koffiekletsen kan heel de middag … 😊.
Vrije bijdrage.
Heel graag tot dan!