02/03/2026
Dankjewel aan alle BIJzondere vrijwilligers van Velovoortwee: jullie trappen niet alleen kilometers bij elkaar, jullie trappen ook eenzaamheid wat verder van ons weg.
Jullie kiezen bewust voor nabijheid, tijd maken en samen zijn.
Dat is geen klein engagement. Dat is menselijkheid in beweging.
Dankjewel om, telkens weer, naast iemand te gaan zitten — letterlijk en figuurlijk — en samen vooruit te kijken op de duo-fiets van Veloveutwie
💛Veloveutwie Stad Aarschot Vzw De Hulster Beschut Wonen De Warmste Week