26/05/2026
🌺 𝔈𝔦𝔫𝔴𝔢𝔦𝔥𝔲𝔫𝔤 𝔅𝔢𝔱𝔯𝔢𝔲𝔱𝔢𝔰 𝔚𝔬𝔥𝔫𝔢𝔫 🌺
Am Somstog wornd mia bei da Eröffnung und Segnung vom neuen Betreuten Wohnen beim dabei. 🌺🤗
Mia wornd fürn Ausschonk und de Verpflegung fo de Gäste zuaständig. 🍽️🤩
Im Zuge dessen homma a insare Spenden vom Poimsunntog fo de letztn drei Johr an Sozial- & Gesundheitssprengel übergebn. 🤩
Vielen herzlichen Dank für de Einladung und hot ins gfreid, dass ma dabei sei homb dearfn. 🎉🍀