06/04/2026
Grias Enk!!
Ostern is scho wieda so guat wia vorbei!🙄
Oba mia mechtn uns auf diesen Weg nochmoi recht Herzlich bedanken bei Allen de bei unsern Osterfeuer waren und mit uns gfeiert hobn und vor allem das wieder so viele Kinder do woan und de sichtlich an Spaß kob hom 😅🥰
Und danke a an de Damen und Herren de ban aufbauen und vorbereiten mitghoifn hobn oda die Bewirtung übernommen hobn und damit ihr Freizeit geopfert hom weil des is wirklich nid selbstverständlich🫶 Mia gfrein uns wonn ma enk wieder moi Begrüßen derfn 😘🕺💃🍻🍻 Bis dahin bleibs Geil 👌👋