01/04/2026
++Theater 2026++
Mia sein wieder richtig begeistert wia viele Leit heuer zu ins noch Schmirn kemmen sein um sich inser heuriges Stück
„Die Gedächtnislücke “ unzuschaugn.🥳
Es wor wieder a voller Erfolg und mia hoffn es hot allen gfalln.
In diesem Sinne mechtn ma ins noamol bei alle Spieler, Helfer und Zuschauer recht herzlich bedanken..es seits da Wahnsinn 🙌🏻
Besonders Danke sogn ma zu inser Dani, de ins wieder die Reservierungen super gmocht hot und zu insern Toni fürs Regie mochn😁
Danke und bis zum negsten Jahr🥳