29/03/2026
Com cada any, per Diumenge de Rams 🌿hem estat per els carrers de la vila amb la nostra cercavila.
Aquest any, però, amb una companyia molt especial: els Bastoners de Sabadell, que han afegit encara més ritme, tradició i alegria a la jornada.
Gràcies per compartir amb nosaltres aquest dia tan bonic! 👏🫂