12/05/2026
YETMEZ, GÖREVİNE SON VERİLMELİ VE TÜM ANNELERDEN ÖZÜR DİLENMELDİR
TRT 1 Ana Haber Spikeri Işıl Açıkkar anneler gününde anneleri aşağılayan, değersizleştiren ifadelerinden dolayı TRT yönetimince yayından alındığı söyleniyor. Annelerimizi aşağılayan bu spikerin yayından alınması yetmez, TRT den kovulmalı ve TRT tüm annelerimizden özür dilemelidir.
Devletin resmi kanalı TRT de hiç kimse ‘’Kedisini, köpeğini annem diye bağrına basan… Ben de bir patili anneyim… Allah beni patili annesi olmakla şereflendirdi’’ şeklinde anneliğin kutsiyetini değersizleştiren, annelik makamını sıradanlaştıran ifadeleri kullanamaz.
Bu nedenle TRT yönetiminin ilgili spikeri yayından alması tek başına yeterli değildir. Devletin resmi yayın kuruluşu olan TRT, aziz milletimizin aile yapısına, manevi değerlerine ve annelik gibi mukaddes kavramlara saygı göstermek zorundadır.
TRT ekranları; köpek ve mama lobisinin propagandasının yapıldığı bir mecra değil, milletimizin kültürüne, aile yapısına ve değerlerine hizmet eden bir yayın organı olmak mecburiyetindedir.