21/04/2026
I söndags hade vi årsmöte i Älvsjö, på Park Folkets hus🏡 det var en fullspäckad dag där Riksteaterföreningen söder om Söder stod värd. Utöver årsmötet hann vi också med erfarenhetsutbyte och besök av Kerstin Brunnberg, ordförande i den nationella styrelsen.
Vi går in i en ny era i föreningen då vi tackade av Monica Eriksson, som efter lång och trogen tjänst, klev av ordförandeposten och lämnade över stafettpinnen till Karlsson. Vi tackade även av vice ordförande Tobbe Lundell.
Stort, stort tack för ert engagemang dessa år! Nu blickar vi framåt och ser fram emot att sätta tänderna i det kommande föreningsåret med en ny styrelse⭐️🎭👏