15/06/2026
⛵️ Seiltur til skjærgården 12-14 juni-26 🌊
Den vakre seilskuten Caroline af Sandnes tok oss med på en helg fylt med sjarm, ro og gode opplevelser. Turen gikk til Rossøysund, og selv om værmeldingen lovet regn 🌧️, var stemningen høy og forventningene store.
Vel framme startet helgen med lek, utforsking, fisking 🎣 og liv rundt seilskuten. Det ble tent bål 🔥, og til middagen ble det grill med godt tilbehør. Barna lekte og koste seg masse.
Lørdag var det fint vær ☀️ og vi tok en rolig rusletur rundt øya, utforsket langs sjøen og lot nysgjerrige barn gå på oppdagelsesferd i sjøkanten. Tilbake ved basen fortsatte leken: padling 🛶, bading og fisking, og kortspill i båten. De tøffeste satte seg i klatreselen/båtmannstolen og ble heist opp i mastene, der de husket høyt over de andre. Middagen ble servert ute denne dagen også – taco 🌮 med alt som hører til. Kvelden fortsatte med kos, lek og en følelse av ekte sommer 🌅.
Søndagen ble prikken over i-en ✨. Sol og varme fulgte oss gjennom en sen frokost, mer bading, padling og fisking før avreise. Seilturen hjem ⛵️ gikk fort, for tiden flyr når man har det kjekt.
Tusen takk for laget, både store og små 💙. Det ble skapt minner for livet.
📷 Turledere og foto;
Anniken Brueland og Asmaa Jama