16/04/2026
~ F A M I L I E M I S J O N ~
I mars reiste Kristina og Raymond sammen med sine tre barn til Calarasi, Romania.
Her er noen få ord om deres opplevelse av å reise på misjonstur.
Det betydde så mye for oss å få reise på misjonstur sammen som familie ❤️
Vi var spente på forhånd, men det vi fikk oppleve…det ble så mye større enn vi hadde sett for oss.
Vi dro med et ønske om at barna skulle få se noe annet enn livet hjemme – men det som virkelig traff oss, var fellesskapet som vokste fram i gruppa vi reiste med. Lovsang og bønn morgen og kveld, og en følelse av å bli én stor familie 🤍
Møtene med menneskene, husbesøk og matutdeling gjorde dype inntrykk, spesielt hos barna. Midt i enkle kår ble vi møtt med varme, smil og åpne hjem. Det gjorde noe med oss.
I etterkant av turen har ungene hatt større glede av å be sammen hjemme, og spør oftere etter det - og til og med minstemann spør etter flere sanger om Jesus 🥹
Og ja… alle vil tilbake.
Denne turen glemmer vi aldri 🙏
———
I slutten av mars hadde vi også besøk av 5 familier som kom på team med barn i fra 1-10 år. Det å reise på misjonstur som familie er virkelig ikke en begrensning, men en stor velsignelse!