20/04/2026
Prosjekt «Oppgradering/oppussing av miljøhuset» er i gang. Vi kveld var det fotballen som stilte med flittige malere, her presentert av A lags spillere, styremedlemmer og foreldre til J2015. Dette blir bra!
PS: Det er fortsatt nok å gjøre! Hvis du har mulighet til å bidra send en melding til Simen Skogstad eller Ina Fischer 💙💛⚽️