12/01/2026
Dette var dritgøy Sagene bandy! 🥳🤩🔥Dere er helt rå! 💪👏❤️
Credit to Voldsløkka Cup 2026 er ferdig spilt. Det er på tide med en takketale.
For en gjeng!
Sagene IF Bandy ønsker å takke alle lag, frivillige, lagledere, trenere, foreldre, banemannskap, driftspersonell og bandyklubber som tok med lag og var med på en aldri så liten historisk begivenhet på Voldsløkka kunstisbane.
Vi er en liten avdeling men FOR noen dugnadskrefter vi viste i går!
En særlig takk til Sagene IF – en hovedklubb som forstår våre behov og gjør det mulig for oss å arrangere cup.
Takk også til alle som bidro med premier til lykkehjulet vårt – en stor suksess vi tar med oss videre til neste år.
25 lag spilte totalt 44 kamper i sprengkulda, fra 09:00 til 21:00.�For oss som elsker bandy på Sagene var dette en liten drøm som gikk i oppfyllelse. Alle som var innom oss denne dagen var en del av den drømmen.
Vi sees på Voldsløkka Cup 2027.
— Sagene IF Bandy sageneif wintersport