Sandhornøy Helselag

Sandhornøy Helselag Sandhornøy Helselag er en del av Nasjonalforeningen for folkehelse og ble revitalisert i 2014. Helselaget eier Helsehuset som nå er under oppussing.

Sandhornøy Helselag har vært nedlagt i mange år, men i fjor på denne tiden begynte ballen å rulle. Dette resulterte i at Helselaget var oppe å gikk igjen i løpet av sommeren. Styret består i dag av: Tommy Westblikk (leder), Inger Marie Rønningen (kasserer), Eva Marit Wik (sekretær), Line Helen Evjen (styremedlem) og Kjell-Atle Andreassen (styremedlem). Siden oppstart har vi pusset opp Helsehuset i

nnvendig, er enda noen småting som står igjen. Vi har kjøpt ny port og dør til brannstasjonen, fått montert opp utelys og malt vinduer utvendig. Til våren er det planlagt en større dugnad for å få huset ordnet utvendig. Vi håper at huset skal bli mye brukt til felles aktiviteter. Helselaget satser på en del felles arrangement gjennom året og i tillegg leies huset ut til privat bruk. Ved ønske om leie kontakt Tommy Westblikk på tlf 98104300 eller mail [email protected] . Vi blir veldig glade for å få flere nye medlemmer, da dette er med på å blant annet hjelpe oss til videre drift av Helsehuset. Ønsker du å støtte oss så send navn, adresse og telefonnr på innboks her eller på sms/mail til Tommy Westblikk. Medlemsskapet koster 350 kr i året og du får tilsendt faktura i posten.

Adresse

Dalan
Mårnes
8130

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Sandhornøy Helselag legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Organisasjonen

Send en melding til Sandhornøy Helselag:

Del