15/04/2026
Løypekjøringen går mot slutten
Vi gir oss ikke helt enda, men vi reduserer kjøringen noe denne helgen.
Vi planlegger å kjøre de fleste maskinløypene både i sør og nord.
Scooterløypene vil ikke bli kjørt.
Følg med på Sporet ⛷️
Dette vil være siste helg med løypekjøring denne sesongen.
Løypekjørerne har allerede startet med å ta inn stikker,
Fint hvis dere også kan samle sammen stikker og sette de inntil en buske/tre.
Takk for alle bidrag og hyggelige tilbakemeldinger gjennom sesongen. 🙏 Vi gleder oss allerede til ny sesong, og planleggingen starter om ikke så lenge.😀
Bilder fra Helge, dagens løypekjøring samt bilder fra tidligere publiseringer denne sesongen