23/05/2026
Sommerturer 2026.
Vi har i dag samlet sjåfører og ledsagere, for å fordele sommerens turer. Og for en positiv gjeng! I løpet av 1,5 time, greide vi å dekke opp alt.
Knut H og Grethe B hadde gjort en kjempejobb på forhånd, slik at det bare var for oss å plukke turer, og sette datoer.
I kveld kom ferdig oppsett fra Knut.
Vi starter allerede til uka, med turer for beboere på Klukstuen og Seterløkka. Så går det i et utover i månedene juni, juli og august. Alle vil få 2 turer hver. Det vil si at vi i år kjører totalt 33 turer, og ca. 110 personer får være med. Tusen takk for et fint møte i dag, og riktig god tur alle sammen. ☀️👏🚍
Bilen er klar for sommerturer.