09/06/2026
God sommer!
I går samlet vi lederne til sommeravslutning og vårens siste ledermøte – med pizza fra vedovnen, kaker og kaffe. En fin avslutning på aktiv vår med mange høydepunkter.
Og vi har allerede blikket rettet fremover: søndag 24. august er vi tilbake på Stordammen med et åpent friluftsarrangement for alle som har lyst til å bli med og er nysgjerrig på speideren. Det blir kanopadling, pinnebrødsteking, fisking, varme lapper fra takka, aktivitetsløype – og litt til.
Inntil da tar lederne en velfortjent ferie – de fleste av dem, i hvert fall. Noen drar rett på sommerleir om et par uker.
Har du lyst til å bli en del av ledergjengen?
Vi har plass til flere! Enten du vil lede aktiviteter, bidra med kunnskap og erfaringer – eller hjelpe til med praktiske ting og støtte i bakgrunnen.