06/05/2026
Vi tar sjansen og deler denne en gang til, vinmangler noen kaker og håper det er noen flere som kan lage en kake eller to🎉
Vi ses på 17 mai🇳🇴🇳🇴
🎉 Nå kommer det mas fra oss, men 17 mai nærmer seg med stormskritt og vi trenger hjelp av bygda 🇳🇴
I år er det vi i Kvæfjord velforening som er blitt spurt om å arrangere 17. mai-feiring i Kvæfjordhallen, dette etter at ingen meldte seg til oppgaven i år. Vi er en liten håndfull gjeng som står bak og mange av oss har også egne barn som skal feire dagen. Derfor er vi helt avhengige av hjelp fra dere i bygda for å få dette til slik at folket på Borkenes har en plass å være!
Røde kors er også åpnet med middagsservering og verdens beste softis ♥️
For at vi skal klare å gjennomføre en fin feiring for alle, trenger vi:
👉 Hjelp til rigging lørdag
👉 Hjelp til nedrigg søndag
👉 Baking av kaker – vi trenger hele 80 stk!
Per nå har vi fått inn 26 kaker, tusen takk til dere som allerede har meldt dere! 🙏 Men vi har fortsatt et godt stykke igjen…
Har du mulighet til å bidra, enten med tid eller en kake eller to, så betyr det utrolig mye!?
Legg igjen en kommentar eller send en melding om du kan hjelpe.
Del gjerne innlegget videre – jo flere vi når, jo lettere blir det å få dette til!
På forhånd tusen takk❤️