29/05/2026
📢 Signer oppropet nå!
Stortingets vedtak om å beholde livsviktige rehabiliteringstilbud må ikke forkastes.
19. juni blir det avgjort. Hvis ikke pasientenes stemmer blir hørt, vil både pasienter, behandlingssteder og samfunnet tape.
Det må ikke skje!
Norsk Revmatikerforbund vet at gode rehabiliteringstilbud betyr økt livskvalitet, bedre funksjonsevne og mulighet til å bidra i arbeidslivet, altså mindre sykefravær, færre på uføretrygd – og penger spart i trygdemillioner. Dette er ikke bare et systemproblem – det rammer enkeltmennesker.
Signer her 👇
https://www.opprop.net/handling_na_stortingets_vedtak_om_rehabiliteringstilbud_ma_ikke_forkastes?utm_source=web_share