17/05/2026
Vi håper dere har hatt en fin 17.mai feiring i dag, og er klar for en artig treningsuke sammen med en Friskisgjengen💪🤩
Vi går inn i våre nest siste treninguke før sommeren. Meld deg på i god tid, så unngår vi at treninger blir avlyst pga veldig få påmeldte😊
Vi har som vanlig treninger mandag, onsdag og torsdag. Tid og sted finner du i appen vår.
Vi gleder oss til å se deg🤩👍