20/02/2026
Alaaaaf Zaantaoze en Zaantaoskus,
Dat was hem dan, carnaval 2026! Prins Senn en zijn gevolg hebben ervan genoten! En wij als bestuur natuurlijk ook!
Bedankt aan iedereen die dit top weekend mogelijk heeft gemaakt! Daarnaast bedankt voor alle mooie creaties die iedereen gemaakt heeft.
De foto's gemaakt door staan natuurlijk ook weer op onze Facebook pagina!
Mocht je ook graag aansluiten bij ons bestuur en bijdragen aan het kindercarnaval in ut Zaantaozelaant? Stuur dan zeker een berichtje!
Tot volgend jaar!
Alaaaaf!