05/01/2026
Wat zijn we zonder sponsors , gulle gevers, collectes ect ,π±ππ»π«΅π»ππ»ππ₯°π€© ontzettend dankbaar voor al die mensen die ons gesponsord hebben op wat voor manier dan ook, een bijdrage in het spaarpotje een financiΓ«le gift , dozen vol chocola , noem maar op ,we zijn blij en dankbaar dat we mede namens jullie nog meer voor onze ouderen hebben kunnen betekenen...want zeg nou zelf, jij wilt later als je ouder bent toch ook niet allenig , eenzaam zijn , en daarom een dikke merci , dankjewel, thankjoe π voor alle gevers sponsors ect .....wil jij ook doneren of iets betekenen voor onze ouderen neem gerust contact op of dm even ... Thanx !