03/05/2026
Even een heads-up! We beseffen dat het kort dag is, maar de planning is rond 😉
Door Hemelvaart, Pinksteren en vakanties was het even puzzelen. 😮💨
Daarom: Meet-Up op zaterdag 9 mei 🎉 met iets aangepaste tijden van 13.00-16.30 uur
Zoals altijd zijn wij te vinden in de Nieuwe Keuken!
Kom gezellig langs voor een hapje, een drankje en natuurlijk lekker bijkletsen.
Geen gedoe, gewoon een goede sfeer, gezelligheid en leuke mensen 🙌
We hopen je daar te zien! 🔥
🩷💜💙
Team ‘t Swolsch Bi+ Café