09/11/2025
Wat hebben we een fantastisch buren-uurtje gehad!
Het lampionnen knutselen was een groot succes. De kinderen in De Hoven hebben hun creativiteit de vrije loop gelaten en er zijn werkelijk prachtige, kleurrijke lampionnen gemaakt. Wat zijn jullie creatief!
Het was super gezellig om iedereen weer samen te zien en we hopen dat de kinderen net zo trots zijn op hun creaties als wij!
De knutsels kunnen bijna gebruikt worden, want de volgende activiteit staat al voor de deur: Sint Maarten!
Haal die lampionnen uit de kast en kom gezellig langs de deuren. We hopen alle prachtige, zelfgemaakte lichtjes te zien schitteren in de wijk!
Onlangs hebben jullie een envelop door de brievenbus gehad met uitleg en ballonen.
Laten we er samen weer een warme, gezellige en lichtgevende avond van maken! Tot dinsdag!