15/04/2026
Naast coach en jurylid Bas hebben we nog een gerenommeerde dirigent die op 4 juli plaatsneemt aan de jurytafel, Marjolein Vermeeren. Ze stelt zich graag aan jullie voor:
Mijn naam is Marjolein Vermeeren, ik woon sinds ruim acht jaar in Zweden waar ik werk als fluitiste in Göteborgs Symfoniker, het nationaal orkest van Zweden. Naast mijn werk in het orkest ben ik ook professioneel dirigent. Ik werk als gastdirigent regelmatig met onder andere Helsingborgs Symfoniorkester, het Zweeds Kamerorkest, Göteborgs Symfoniker, Göteborg Wind Orchestra en de Koninklijke Marinierskapel van Zweden.
De meeste mensen zullen mij nog kennen van de harmonie in Sevenum, want daar heb ik mijn eerste muzikale stappen gezet. Ik ben er ook dirigent geweest van het opleidingsorkest. Als ik een keer bij mijn familie op bezoek ben, ben ik ook weer te vinden bij de repetitie van de harmonie, gevolgd door een gezellige ‘derde helft’ aan de bar.
In Göteborg woon ik sinds twee jaar samen met mijn Zweedse vriend Adam. We kennen elkaar van onze gemeenschappelijke hobby: badminton. In de weekenden zijn we dan ook regelmatig te vinden in een sporthal bij een badmintontoernooi. Als het weer mooi is, gaan we graag wandelen of kamperen in de Zweedse natuur.
Ik kijk ontzettend uit naar het jureren van de deelnemers aan Maestro Sevenum. Een leuk en spannend initiatief, met vijf dappere deelnemers met zeer diverse achtergronden. Dat belooft een mooie show te worden, en wie weet vinden we daar wel de volgende potentiële gastdirigent voor de harmonie…
Marjolein heel veel succes als jurylid van Maestro Zaerum!
Wilt u dit evenement niet missen? Koop dan je ticket op https://ticketcrew.nl/tickets/maestro