15/03/2026
Zaterdag 14 maart jl. organiseerde Stichting Viviamo weer een Salon Vivere!
๐๐ป๐๐ปโโ๏ธ๐
๐ป๐ง๐ฝ๐๐ผโโ๏ธ
In het vernieuwde activiteitencentrum van Vivere konden de dames en heren -onder het genot van een drankje en wat lekkers te snoepen- genieten van een gezichtsbehandeling, hand-, voet- of hoofdmassage, hun haren laten doen, make up laten aanbrengen, even genieten van de weldadige warmte van de gezichtsbruiner en rode lamp, een mini manicure of gewoon een goed gesprek.
Wederom een geslaagde middag dankzij een belangeloze inzet van Bianca, Yvet en Masja!
Hartelijk dank dames!!! ๐๐ป๐๐ป๐