09/04/2026
🐣🌼 Paasplezier bij de welpen! 🌼🐣
Afgelopen weekend stond helemaal in het teken van Pasen bij de welpen van Berdenis van Berlekom! We trapten de opkomst af met een vrolijke Paas-editie van “fruitmandje valt om” – maar dit keer geen fruit… 🍎❌ Wel eieren, chocolade paashazen en narcissen! 🌷🍫🥚
Daarna gingen we op avontuur door Middelburg 🧭 Gewapend met een kompas volgden de welpen een route op basis van windrichtingen. Onderweg stonden er leuke opdrachten op het programma, zoals het maken van voorjaarsfoto’s 📸 en het bedenken van een vrolijk paasverhaal 📖✨
Voor elke opdracht konden er chocolade-eieren verdiend worden… en die vielen zeker in de smaak! 😋🍫
Kortom: een supergezellige en actieve opkomst vol plezier, samenwerking en natuurlijk… heel veel Pasen! 🐰💛