12/01/2026
Ondernemersborrel maandag 19 januari
Beste ondernemers,
Volgende week maandag is het Blue Monday. De dag waarop ondernemers elkaar ontmoeten tijdens de Magische Blue Monday Borrel.
Bent u erbij?
Op maandag 19 januari 2026 luiden we samen het nieuwe jaar in tijdens onze bekende borrel, ditmaal met een magische twist. Na het succes van afgelopen jaar belooft ook deze editie weer een gezellige en inspirerende bijeenkomst te worden.
Ondernemers uit de gemeente Drimmelen zijn van harte welkom om samen met ons te proosten op het nieuwe jaar, elkaar te ontmoeten en nieuwe verbindingen te leggen.
Locatie: The Pub in Made
Tijdstip: van 19.30 tot 22.30 uur
Wij hopen u op 19 januari te mogen verwelkomen en gaan er samen met u weer een fantastisch BND-jaar van maken!
Namens het bestuur;
Peter Verboven, Gertjan van Oorschot, Bram Kleine Staarman, Paul Benschop, Kees Nuijten, Adrie van Schedel en Corine P***k
Monday Borrel. Aanmelden kan via: https://www.eventbrite.com/e/blue-monday-borrel-tickets-1978736365736
Netwerkborrel voor en door ondernemers in de gemeente Drimmelen.