23/05/2026
Vandaag stond op de planning het Asperge menu voor de Ganshoek.
Veel bezoekers dit een gezellig middag hebben gehad, en met een volle buik naar huis zijn gegaan.
Alle vrijwilligers bedankt voor jullie inzet, zonder jullie is dit niet mogelijk.