12/05/2026
Een nieuwe fase voor de leukste wandeling van het jaar! π
Mijn naam is Sarah Zandbergen, Horinees in hart en nieren en na een oproep op Facebook heb ik met veel enthousiasme het stokje overgenomen van Wendy Zeeman om een onvergetelijke dag te organiseren voor de bewoners van Westerhaven.
Het idee om ouderen een leuke dag te bieden, samen met vrijwilligers, deed mijn hart sneller kloppen. Hoe mooi is het om je in te zetten voor anderen? Dat wilde ik absoluut doen!
Samen met Marlies Appelman van Westerhaven en Marije van Haarlem van Voor Een Mooie Stad en onze fantastische vrijwilligers, ben ik vastbesloten om deze traditie in ere te houden. We gaan ervoor zorgen dat het een dag wordt vol vreugde, verbinding en mooie herinneringen.
Blijf ons volgen voor de datum en meer informatie over deze prachtige dag. Samen maken we deze wandeling tot een onvergetelijke gebeurtenis voor iedereen! π