04/05/2026
Net als ieder jaar zullen we als Werkgroep aanwezig zijn bij de Doden herdenking in Delfzijl. Want voor onze vrijheid stierven velen. Komt u ook uw respect betuigen en hangt u uw vlag halfstok?
Morgen mag de vlag weer bovenin en kunnen we volop vieren. We zien u graag op de markt of bij het podium.