26/01/2026
Joehoe!! Onze tweede stamtafel is vandaag van start gegaan: stamtafel het Dinghuis. Nieuwe gezichten van zowel vrijwilligers als ouderen; dus even wennen aan elkaar, maar al snel hรฉรฉl erg gezellig. Zo fijn om meer mensen blij te maken met een gezellige โmet je hart lunchโ. Trots! Dank aan onze nieuwe vrijwilligsters ๐๐ป Zet โm op dames en heel veel plezier met jullie gezellige groep ๐ฉทโค๏ธ๐งก
Veel dank aan Het Dinghuis voor jullie gastvrijheid en de heerlijke lunch. Ook dank aan Bouwmans bloemen ๐น We hebben genoten!