30/04/2026
Elke laatste donderdag van de maand wordt er afval geprikt tijdens het inloopspreekuur op het buurtpunt!
Na koningsdag ruimden we maar liefst 2 volle zakken vuil op rondom het buurtpunt... De moeite waard dus.
Help jij de volgende keer (28mei) ook een keertje mee? Koffie staat klaar!