02/05/2022
4 mei herdenken we de oorlogsslachtoffers
Dit doen we met een viering in de Stephanuskerk om 19.15 uur.
Aansluitend gaan we naar het monument in het dorpspark, waar wethouder Van Mierlo een krans zal leggen. De fanfare is aanwezig om eea te begeleiden.
Ook de oorlogsgraven op de begraafplaats worden niet vergeten.
Om 20.00 uur zijn we 2 minuten stil.
U bent van harte welkom en als u niet bij de viering kunt zijn dan zien we u graag in het dorpspark.